2. února 2013

.. dnešní obídek ..

.. dneska jsem měla po dlouhé době volno .. dnešní den mám jen sama pro sebe .. ach to je paráda .. klid a pohoda .. ráno mě nebudil budík tak jsem mohla vstávat v kolik chtěla, tak jsem se těšila, že si pospím a ono nic .. vstávala jsem už o půl sedmé .. ach jo .. musela jsem do obchodu a cestou jsem přemýšlela co budu vařit .. jak jsem vešla tak mi do očí padla brokolice a bylo jasno .. mám ji moc ráda ..




.. brokolici , nebo jak já říkám brkolici mám moc ráda na všechny způsoby .. ale dnes to byla zapečená ..




ZAPEČENÁ BROKOLICE PODLE MĚ :

- brokolici uvaříme, brambory také ( tentokrát jsem je vařila ve slupce ) necháme vychladnout .. 

- zapékací mísu jsem trošičku vytřela máslem, naskládala na kolečka oloupané brambory, na to jsem dala na růžičky rozebranou brokolici, posypala hráškem, kukuřicí a nadrobno nakrájenou mrkví ..

- kdo chce může si dát také masíčko, nebo nemusí, tentokrát jsem si dala na kousky nakrájenou anglickou a na horu zase na kolečka nakrájené brambory ..

- tentokrát jsem nesolila ani nekořenila, protože jsem ve smetaně rozpustila nivu a nalila nahoru na brambory ..

- vložila jsem do trouby kterou jsem vyhřála na 220 stup. a pekla horkým vzduchem cca 20 min .. a je hotovo ..

                  .. to byla teda kalorická bomba a hlavně mňamka ..


..tento týden jsem si udělala radůstku a koupila kytičku .. asi uhodnete jakou je teď snad nejprodávanější ..




.. a copak je to no přece hyacint .. tentokrát v růžové barvičce ..

.. holčiny o dělíte s cibulkou jak květ odkvete, sázíte ven ..a kdy ..
.. děkuji za rady ..

.. mějte se krásně, prožije v pohodě zbytek soboty ..
.. mě bolí dneska hlava celý den .. tak dlouho mě nebolela a dneska si to tedy vybrala ..

.. mám Vás ráda  . . ♥ ♥ ♥ . .



11 komentářů:

  1. Mě více zaujal ten nádherný hyacint než brokolice :-) Určitě taky víc voní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dostala od mužíčka také hyacint, ale fialový , jen zatím čekám, až rozkvete:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Brokolicu máme radi aj my doma, ale takto som ju ešte nerobila. Vyskúšam:)
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. U nás brokolica moc nefičí, decká odmietajú čokoľvek čo je zeleninové a zdravé. Receptík vyzerá lákavo. Hyacint je krásny, ja som si dala stop a nové už nekupujem, lebo tiež neviem čo budem robiť s cibulkami. Tie z minulého roka mi všetky uschli :( Pekný víkend prajem.

    OdpovědětVymazat
  5. Už vím, co bude zítra k obědu.

    OdpovědětVymazat
  6. Denisko u nás se z brokolice dělá vždy polévka-dětičky se po ní můžou utlouct :-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Deni, ja mám brokolicu tiež veľmi rada a robím ju na rôzne spôsoby. Táto tvoja zapečená vyzerá úžasne. Ja cibuľky hyacintov po odkvitnutí nechám v zemi v kochlíku až do jari a potom ich dám von. Vonku mi kvitnú až na ďalšiu jar. Či to robím dobre, nemám potuchy. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Denisko, vypadá to nádherně ..... děkuju ti za inspiraci ..... od soboty mi zbylo trochu grilovaného kuřete a pořád jsem přemýšlela co s vím .... teď už vím, zapečené s bramborem a brokolicí bude úžasné .... pa, pa Marki
    PS: Držím palečky, ať už je ti zítra líp a hlava nebolí !!!!

    OdpovědětVymazat
  9. já dávám hyacinty po odkvetení ven do záhonu..Sázím většinou na jaře. P.s. pro změnu bolí dnes hlava mě

    OdpovědětVymazat
  10. Deni, určitě to byla dobrá mňamka, brokolici mám taky ráda. Hyacint Ti pěkně kvete :-) Darka

    OdpovědětVymazat
  11. Deni "brokovnice" je hit i u nás. většinou s těstovinami. díky za tip s nivou a brambory. určitě si vzpomenu, až zas nebudu vědět co uvařit. :-)
    papa V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky