5. února 2013

.. copak bude ..

.. dneska k obědu, že by něco dobrého .. no to tedy teď v 6 ráno nevím. Dneska to asi ošidím, nebudu stíhat. Můžu ještě tak brzy napsat HURÁ, ale ať to nezakřiknu .. dneska na 8 hoďku mají konečně dojít doopravovat střechu .. dojdou nedojdou to sama ještě teď nevím .. UVIDÍM .. a můžu jen doufat .. a co bych si určitě k obědu nedala .. a to raka obecného nebo říčního .. nevím přesný název ..




.. ráček u mých rodičů žije už přes třicet let .. kdysi byl živý .. ale tatínek ho namočil do formalinu a je stále stejný .. třeba ho jednou zdědím ..






.. abych napsala popravdě tak jsem se ho bála chytnout, abych mu něco nepodělala .. ježiš já bych teda dostala. Je to tatínkova chlouba .. přísný zákaz dotýkat se !!!




.. a tady je zespodu .. není to dokonalé ..




.. holčiny a to je pro dnešek vše .. jsem tady na malou chvilinku .. musím ještě stihnout tolik věcí do 8 hodinek ..

.. mějte se krásně .. dneska už ráno je venku jak na jaře .. u nás je 4 stup. nad nulou ..

.. mám Vás ráda .. ♥ ♥ ♥ .. 

2 komentáře:

  1. Já se lekla, že budeš mít opravdu k obědu raka! :-) Jelikož jsem ve znamení raka, vždycky jsem toužila ho vidět živého v přírodě. Podařilo se mi to až nedávno, bylo krásné ho v potoce pozorovat.
    Myslím, že chléb s máslem Ti k obídku bude stačit! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Denisko,
    jako malá jsem byla s taťkou na výlovu rybníka, a když ho upustili byly tam mraky raků, myslím, že tenkrát asi nebyli chránění, protože jsme jich tam nasbírali celý kýbl a pak jsme je doma vařili,.... bylo to poprvé a naposled co jsem raky jedla a pamatuju si, že mi chutnali, jen mě udivilo, jak málo masa mají, maso je totiž jen v tom zadečku .....takže z toho tvého "formaldehydového" by žádná velká hostina nebyla :o):o):o) ...............držím palce, ať se ta oprava střechy už konečně podaří !!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaši návštěvu a komentáře ♥ ♥ ♥

Oblíbené příspěvky